fridaroxxy.blogg.se

FRIYAY

Publicerad 2016-04-01 18:39:00 i Allmänt,

Såå skönt med fredag! Jag, Fredrik och Tass begav oss till smyge för att gå i det fina vädret. Men fyyyf*n vad oärligt det var! Där blåser ju ganska mycket i och med det ligger vid kusten och vinden var svinkall! Jag hade på mig träningskläder bara.. jag som ville äta glass i solen :( men det var för kallt för det. Jag vill ha sommar nuuuu. Det är ju faktiskt bara april så kommer vara kyligt ett tag till. Jag satsar på att komma igång så smått med träningen nästa vecka. Känner mig så sjukt ohärlig just nu! Haha och otränad. 
 
Imorgon ska jag hjälpa till på "slätten". Har alltid velat hålla på med välgörenhet. Så det ska bli trevligt :) 
 
Sen måste jag bara beklaga mig över att jag fick reda på idag att jag ska betala TILLBAKA på skatten! Det har jag aldrig behövt förr! Dom drar för tusan 6000kr i skatt från mig varje månad. Nä nu är jag sur. Haha vilket jävla gnäll-inlägg. Nu låter jag precis som sådana personer som jag själv stör mig på.. pessimister som klagar hela tiden... pessimister och personer som är snåla orkar jag inte med. Min sambo är lite snål av sig men det klarar jag av för han är inte överdriven. Plus att jag ju är kär i honom ^^ hihi! Men alla andra snåljåpar pallat jag inte med. 
 
Nu ska jag sluta whina och starta ett spel :) peace! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela