fridaroxxy.blogg.se

Helg!

Publicerad 2016-04-29 18:30:16 i Allmänt,

Då var man redo för helgen. Fick äntligen spraytanat mig igår! För längesen sist. Jag älskar hur mycket snyggare och fräschare man känner sig så fort man blir brun. U N D E R B A R T ! Speciellt för en sådan naturlig blekfis som mig.
 
Fick handlat till bästis födelsedag som vi ska fira imorgon. Kommer bli gaalet! Alla vi frispråkiga och tokiga tjejer tillsammans. Epic! :D
 
Lite excuviance produkter fick jag också inhandlat idag. Tur de räcker länge, annars hade jag inte haft råd. Mitt enda problem just nu är vad jag ska ha på mig imorgon. Alla mina snygga festkläder funkar inte tillsammans med sport-behå... stackars mig.. Festa i T-shirt och jeans är inte riktigt min melodi.. men det får nog bli så. är helt säker på att kvällen kommer bli fabulös oasett vad, tack vare trevligt sällskap! :D plus att efter ett par glas så glömmer man ändå bort vad man har på sig, haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela