fridaroxxy.blogg.se

The jungle book

Publicerad 2016-04-24 12:13:18 i Allmänt,

Så vart det redan söndag. Jag blir alltid lika chockad över hur snabbt helgen går. Igår fick jag och babe tränat tillsammans. Jag tränade lala bambam (internord för rumpan). Även om jag var ganska nöjd med passet så märker jag att jag alltid blir trött snabbt så fort jag tränar underkroppen. Känner mig inte uthållig för fem öre! Trots att jag bäller bcaa. Får väl bara inse fakta av att jag fortfarande är ganska klen och bara kötta vidare. Ge uthålligheten po flabben, med andra ord!
 
På kvällen åkte jag, sambo och svärmor till Höllviken och såg Jungelboken. Jag säger bara.. SE DEN!! Riktigt bra och så himla fint gjord! Jag fick en sån feelgood känsla och man flydde verkligen bort från verkligheten en stund. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela