fridaroxxy.blogg.se

Long time no see.

Publicerad 2016-08-14 20:42:43 i Allmänt,

Har inte skrivit på ett tag. Min lust till att skriva går i vågor. Och det har hänt en del sedan sist.

Denna helgen började sentimentalt. En av mina bästa vänner har flyttat till Stockholm för att plugga, så vi hade en avskedsfest för henne i fredags. Vi käkade och drack på FRIDAYS och kvällen slutade på Etage. Det var en väldigt trevlig kväll. Dock åkte jag hem lite tidigare då mina klackar tog kål på mig. Hade även glömt att det var malmö festival så det var ganska stökigt där inne.

Hennes flytt känns jobbig då vi inte kommer vara lika nära varandra längre. Dock så beundrar jag hennes beslut att våga följa sitt hjärta.. att våga ta chansen att prova något helt nytt någon annanstans. Så det ska hon ha cred för! <3 jag lär i fortsättningen besöka vår älskade huvudstad oftare ;)

Resten av helgen har varit lugn. Igår hade jag och Fredrik en mysig hemmakväll. Jag lagade tacogratäng och så kollade vi på The Huntsman. Kan varmt rekommendera den!

Idag tog jag med mig tass och hälsade på mina morföräldrar. Alltid lika trevligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela