fridaroxxy.blogg.se

Att sätta guldkant på tillvaron

Publicerad 2016-05-05 18:13:21 i Allmänt,

Igår tog jag och min kära mor bussen in till Malmö vid 11 tiden och satte oss på Lilla torg. Det fanns inte ett enda moln på himlen och det var verkligen en perfekt dag för att dricka cocktails och snacka skit. Jag älskar min mamma.. hon är så mycket mer än bara en morsa till mig.. hon är som en kompis som jag kan göra roliga saker tillsammans med. Hon är som den storasystern jag aldrig fick.. Anyways.. Fick druckit min första margaritha och ja... det är ingen drink jag kommer beställa igen. För salt och syrlig.. jag gillar ju mer det söta. Dock gillar jag inte när det blir fööör sliskigt. Kan varmt rekommendera vårrullarna på Moose head. De var precis lagom som snacks och deras ale var också riktigt god! Vi satt nog på lilla i säkert 5 timmar. Tiden bara flög iväg! Sen åkte vi hem igen till mamma och hängde lite i trädgården. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-17 09:45:06

Snart dax för en repris! 😍😍😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela