fridaroxxy.blogg.se

Svettlök

Publicerad 2016-05-31 18:01:00 i Allmänt,

Wiiie vilket underbart väder!! Innan idag alltså.. när det åskade och regnade. Bara jag som älskar åska? Tycker det är mysigt och regn var faktiskt välbehövligt. Haha jag tänker inte klaga på solen och värmen, då jag egentligen föredrar lite svalare grader. Jag dricker för lite i vanliga fall men nu när det är så jäkla varmt så kan jag dricka hyr mycket som helst! 
 
Känner mig väldigt nöjd med mig själv då jag körde min cardio idag trots att det varit klibbigt och äckligt ute. Älskar konditionsmaskinerna på gymmet då man kan välja olika program så ändrar sedan maskinen motstånd av sig själv så behöver man själv inte reglera något. Dock är varje program på en timme och på crosstrainern hinner jag bara ca 8 km på en timme. Skulle vilja hinna minst en mil. Då får jag se till att trampa som satan! ;) 
 
Nu ska jag fixa lite knäckebröd och vattenmelon och kolla på någon bra film.. orkar inte göra något annat för tillfället 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela