fridaroxxy.blogg.se

Utvilad

Publicerad 2016-05-15 12:36:51 i Allmänt,

Det finns inget bättre än att vakna på en söndagsmorgon och känna sig utvilad. till skillnad från förra helgen då man vaknade och kände sig död... haha
 
Nä men det blev en lugn lördag. Tjejerna kom till mig på morgonen och vi hade brunch tillsammans. Mysigt ❤
Sen åkte jag och bejb till stan och lullade runt lite. Fick en liten present.. ett par vita byxor med kedjefickor. De satt som en smäck också!  Känner mig så bortskämd ibland ^^
 
Vi fick även gymmat, trots att vi inte alls kände för det. Men efteråt ångrade vi oss inte direkt ;) Kvällen avslutades med att vi började se om Hipp hipp. Var sjukt längesen jag såg det sist! Skrattar dock som en idiot! Tror grannarna hörde oss. 
 
Idag blir det väl vanliga söndagsrutiner skulle jag tro.. städning, handling etc. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela