fridaroxxy.blogg.se

Never give up

Publicerad 2017-04-16 17:44:14 i Allmänt,

Nu blir detta ett känslosamt inlägg. Det finns en speciell person i mitt liv som betyder otroligt mycket för mig. Det sägs att blod är tjockare än vatten. Vi delar inte blod, dock så är du som den systern jag aldrig fick. 
 
Det jag vill säga till dig är: glöm inte vem du är! 
Jag minns när vi var små.. jag var den rädda och försiktiga typen, du var den tuffa och vågliga. Du charmade alla med ditt bländande leende och härliga skratt. Du fanns alltid där för mig när jag var ledsen. Du pushade mig och kunde nästan bli arg på mig när jag inte vågade saker. Dock menade du alltid väl och när vi blev äldre så var det du som hjälpte mig att bygga upp mitt självförtroende.
 
Jag kände mig stolt över att ha dig som vän. Jag kände mig lite coolare då jag alltid klassats som en tönt i skolan. 
 
Idag är vi vuxna och håller fortfarande ihop oavsett vad. När jag gick igenom min svåra period så fanns du alltid där för mig. Jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad. För att jag älskar dig! Jag kan ibland ha svårt för att veta vad som är rätt eller fel att säga.. men du vet att jag gör så gott jag kan. Sluta aldrig kämpa! Du är stark, modig och har ett gott hjärta. Med det kommer man långt! Jag talar av egen erfarenhet. 
 
Jag är alltid här för dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela